Často kladené dotazy

Pět nejčastějších

Proč jsem neobdržel potvrzení objednávky?
Pokud jste neobdrželi potvrzení objednávky poštou, je možné, že vaše e-mailová adresa byla zadána nesprávně. Obraťte se na zákaznický servis – ten může rychle provést opravu.

Kdy mi bude účtována částka za nákup?
Cena za nákup vám bude účtována až po odeslání objednávky z našeho skladu.

Kdy bude moje objednávka doručena?
Dodáváme po celém světě a zásilky zasíláme prostřednictvím společností UPS, GLS a DSV. Doba dodání závisí na doručovací adrese a také na tom, zda je výrobek ve vámi požadované barvě/variantě skladem. Speciální objednávky mohou dobu dodání prodloužit – informace o předpokládané době výroby naleznete v popisech jednotlivých produktů.

Pokud je to možné, bude vaše objednávka odeslána ještě v den odeslání objednávky.

Má Lampemesteren.cz kamenný obchod?
Ano – máme prodejnu/předváděcí místnosti v Kodani a v našem sídle v dánském Ringkøbingu.

Co když se vyskytne problém s produktem, který jsem si objednal(a)?
Nejrychlejší a nejjednodušší způsob, jak uplatnit reklamaci, je použít jedinečný odkaz na stav objednávky, který jste obdrželi po odeslání objednávky. Stačí kliknout na „Reklamace“ v dolní části stránky se stavem objednávky a postupovat podle pokynů. Jakmile vaši reklamaci obdržíme, někdo z našeho zákaznického servisu ji zpracuje a bude vás co nejrychleji kontaktovat.

Jak mohu použít svůj slevový kód?

1.Vložte výrobek do nákupního košíku
2.Přejděte do nákupního košíku
V 1. kroku se zobrazí pole, do kterého můžete zadat svůj slevový kód/dárkovou kartu.
4.Zadejte kód a kliknutím na tlačítko „Aktualizovat“ jej aktivujte

V níže uvedeném videu se můžete podívat, jak přesně postupovat:

Nákup, objednávka a platba

Jak mohu provést objednávku?
Když jste našli, co hledáte...

1) Vložte výrobek do nákupního košíku kliknutím na „PŘIDAT DO KOŠÍKU“. V pravém horním rohu obrazovky se zobrazí červený pruh s nápisem „KOŠÍK“. Kliknutím na „Přejít do košíku“ dokončíte nákup.

2) Nyní máte dvě možnosti – „POKRAČOVAT V NÁKUPU“ nebo „DALŠÍ KROK“. Zde také můžete zadat slevový kód nebo použít dárkovou kartu, zvolit způsob dopravy nebo přidat komentář k objednávce. Pokud jste připraveni pokračovat, klikněte na „DALŠÍ KROK“.

3) Zde můžete zadat své osobní údaje nebo se přihlásit, pokud jste již zaregistrováni jako zákazník. Můžete se také přihlásit k odběru našeho newsletteru nebo přidat jinou doručovací adresu. Abyste mohli pokračovat, musíte přijmout naše obchodní podmínky. (Můžete si je přečíst kliknutím na červený odkaz.) Klikněte na „DALŠÍ KROK“.

4) Nyní máte možnost provést změny fakturační/doručovací adresy nebo způsobu doručení. Zvolte si preferovaný způsob platby a klikněte na „DALŠÍ KROK“.

5) Pokud platíte kreditní nebo debetní kartou nebo pomocí služby PayPal, zadejte požadované údaje a postupujte podle pokynů. Po dokončení nákupu se zobrazí potvrzení objednávky. (Pokud platíte fakturou nebo bankovním převodem, přejdete přímo k potvrzení).

Co když jsem nenašel, co hledám?
Výrobky můžete vyhledávat několika různými způsoby:

1) V horní části stránky se nachází vyhledávací pole. V něm můžete vyhledat konkrétní lampu („PH 5“), styl nebo typ („venkovní lampy“), designéra nebo výrobce („Artemide“) nebo dokonce barvu.

2) V hlavním menu najdete odkazy na prohlížení celé naší nabídky i novinek, výrobků ve výprodeji, značek, designérů a také spoustu inspirativních návrhů a článků.

3) V levé části stránky se často zobrazuje sekce pro vyhledávání, kde můžete filtrovat vyhledávání podle typu, barvy, materiálu a mnoha dalších hledisek.

Co když pořád nevím, co dál?
Kontaktujte nás na čísle +420 224 245 206 nebo na adrese info@lampemesteren.cz – člen našeho zákaznického servisu vám rád poradí!
V tuto chvíli může zákaznický servis vyřizovat pouze dotazy zaslané v angličtině.

Jak mohu zaplatit za svou objednávku?
Na Lampemesteren.cz přijímáme platby prostřednictvím karet VISA, Mastercard, Maestro. Přijímáme také PayPal a bankovní převody. Před potvrzením objednávky se dozvíte o všech příslušných poplatcích za platbu.
Pokud platíte kreditní kartou, odečteme z vašeho účtu rezervovanou částku do 2 bankovních dnů.

Mohu zaplatit až po doručení objednávky?
V případě platby na dobírku upozorňujeme na následující:
- Celá částka objednávky se platí přímo kurýrovi, který objednávku doručuje.
- Na dobírku není možné platit částky přesahující 32 000 Kč
- Pro vyřízení přepravy je možné zvolit pouze společnost UPS.
- Na dobírku není možné platit za objednávky obsahující tak velký výrobek, že vyžaduje specializovanou přepravu.
-Dobírka může kvůli ruční manipulaci zpozd


Mohu zadat objednávku poštou nebo faxem?
Ne, z bezpečnostních důvodů nemůžeme přijímat objednávky poštou ani faxem. Náš tým zákaznického servisu vás rád provede procesem v našem internetovém obchodě, ale samotnou objednávku stejně budete muset provést sami.

Je placení online bezpečné?
Rozhodně. Protože bezpečnost je pro Lampemesteren.cz nejvyšší prioritou, veškerá komunikace mezi držiteli karet a naším platebním systémem probíhá prostřednictvím šifrovaného spojení SSL (Secure Socket Layer). Jinými slovy, přístup k vašim údajům má pouze společnost Nets, která naším jménem digitální platby shromažďuje. My uvidíme pouze to, zda byla vaše transakce schválena.

Jakou dokumentaci obdržím?
Jakmile objednávku schválíte, zašleme vám potvrzení objednávky, ve kterém bude uvedeno, co jste si objednali a zaplatili. Toto potvrzení si prosím uložte a/nebo vytiskněte, protože slouží také jako záruční doklad.

Doprava a doručení

Kdy bude moje objednávka doručena?
Dodáváme po celém světě a zásilky zasíláme prostřednictvím společností UPS, GLS a DSV. Doba dodání závisí na doručovací adrese a také na tom, zda je výrobek ve vámi požadované barvě/variantě skladem. Speciální objednávky mohou dobu dodání prodloužit – informace o předpokládané době výroby naleznete v popisech jednotlivých produktů.

Mohu si nechat doručit objednávku jinam než na fakturační adresu?
Ano, během procesu objednávání máte možnost zadat jinou doručovací adresu.

Mohu po odeslání objednávky změnit doručovací adresu?
Pro změnu doručovací adresy stačí použít jedinečný odkaz na stav objednávky, ale mějte na paměti, že změny v objednávce nelze provádět po jejím vyfakturování.

Co se stane, když moje objednávka zmizí během přepravy?
Pokud již uplynulo předpokládané datum doručení a vy jste svou objednávku stále neobdrželi, obraťte se na náš zákaznický servis – rádi prošetří a zjistí, co se s vaším balíčkem stalo. Stačí nám poslat e-mail na adresu info@lampemesteren.cz nebo zavolat na telefonní číslo +420 224 245 206.
V tuto chvíli může zákaznický servis vyřizovat pouze dotazy zaslané v angličtině.

Vrácení zboží a reklamace

Co když je obal při doručení mé objednávky poškozen?
Po obdržení objednávky zkontrolujte, zda není viditelně poškozena. Pokud je obal poškozen nebo pokud vidíte jiné známky závady, buď převezměte zásilku s výhradou možného poškození obsahu balíku, nebo zásilku zcela odmítněte a nechte přepravní společnost, aby nám ji vrátila.

Mohu reklamovat vadný výrobek?
Při nákupu na Lampemesteren.cz můžete reklamovat veškeré vady, které se vyskytnou do 24 měsíců od nákupu. Pokud bude reklamace schválena, vrátíme vám kupní cenu včetně nákladů na dopravu.

Mohu vrátit výrobek, se kterým nejsem spokojen?
Ano, výrobek můžete vrátit do 100 dnů od jeho obdržení a získat zpět cenu výrobku sníženou o náklady na dopravu.

Když výrobek vrátíte, protože jste si to rozmysleli, platíte poštovné.

Pokud byl výrobek nainstalován nebo vykazuje známky používání, opotřebení či poškození, vyhrazujeme si právo vrácení odmítnout.
Více informací o reklamacích naleznete zde.

Více informací o vrácení zboží naleznete zde.

Více informací o vrácení peněz naleznete zde.