Kde se právě nachází můj balíček?

Jakmile vaše objednávka opustí náš sklad, obdržíte potvrzení o odeslání, které obsahuje všechny informace potřebné ke sledování zásilky 24 hodin denně.

V případě jakýchkoli dotazů ohledně přepravy nebo doručení kontaktujte náš zákaznický servis na adrese info@lampemesteren.cz nebo na čísle +420 224 245 206.

V tuto chvíli může zákaznický servis vyřizovat pouze dotazy zaslané v angličtině.

Neobdržel/a jsem svůj balíček – co mohu dělat?

Pokud již uplynulo předpokládané datum doručení a vy jste svou objednávku stále neobdrželi, obraťte se na náš zákaznický servis – rádi prošetří a zjistí, co se s vaším balíčkem stalo. Stačí nám poslat e-mail na adresu info@lampemesteren.cz nebo zavolat na telefonní číslo +420 224 245 206.

Máte nějaké další otázky týkající se přepravy a doručení?

Kontaktujte náš zákaznický servis na adrese info@lampemesteren.cz nebo na čísle +420 224 245 206 – rádi vám pomůžeme. V tuto chvíli může zákaznický servis vyřizovat pouze dotazy zaslané v angličtině.