Reklamace

Pokud je výrobek, který jste obdrželi, vadný nebo poškozený, měli byste jej reklamovat.

Důležité:

Je velmi důležité, abyste si ponechali originální obal. Pokud tak neučiníte, je možné, že nebudete moci uplatnit reklamaci u odesílatele. Výrobek nesmí být přepravován nikým jiným než jednou z našich schválených přepravních společností.

Při odeslání objednávky jste obdrželi odkaz, který vám umožní sledovat stav vaší objednávky. Tento odkaz můžete použít také k otevření reklamace – stačí kliknout na „Reklamace“ v dolní části stránky se stavem objednávky a postupovat podle pokynů.

Náš ochotný tým zákaznického servisu reklamaci zpracuje a bude vás kontaktovat co nejrychleji – do několika pracovních dnů.

Neposílejte nám prosím vadný nebo poškozený výrobek, pokud vás o to nepožádáme.
Máte nějaké další otázky týkající se reklamací?

Máte nějaké další otázky týkající se reklamací?

Kontaktujte náš tým zákaznického servisu na adrese info@lampemesteren.cz nebo na čísle +420 224 245 206 – rádi vám pomůžeme. V tuto chvíli může zákaznický servis vyřizovat pouze dotazy zaslané v angličtině.