Obsah zásilky zkontrolujte ihned po jejím doručení. Ujistěte se, že jste obdrželi správný výrobek, nepoškozený a že v zásilce nic nechybí. Pokud tak neučiníte v přiměřené době (dva dny) po doručení, nemůže být Lampemesteren.cz zodpovědný za případné škody. Pokud je zásilka a/nebo její obsah v době doručení poškozen, měli byste otevřít reklamaci prostřednictvím jedinečného odkazu, který jste obdrželi po odeslání objednávky – stačí kliknout na „Reklamace“ ve spodní části stavové stránky a postupovat podle pokynů. Budete potřebovat fotografie vnějšího i vnitřního obalu – včetně přepravního štítku – i samotného poškození.
Lampemesteren.hu nenese odpovědnost za výrobky poškozené během přepravy. Vaši objednávku vždy pečlivě zabalíme, abychom minimalizovali případné poškození při přepravě.
V případě jakýchkoli dotazů nebo problémů se prosím obraťte na zákaznický servis. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu (
info@lampemesteren.cz), chatu nebo telefonu. V tuto chvíli může zákaznický servis vyřizovat pouze dotazy zaslané v angličtině.