Přeprava a Dodání

Dodací lhůty

Vezměte prosím na vědomí, že dodací lhůty jsou pokyny založené na odhadovaných dodacích lhůtách, které obdržíme od příslušných dodavatelů. Občas se stává, že jsou jednotlivé produkty dočasně objednány, což může způsobit zpoždění; to se týká zejména náhradních dílů a dodavatelů se sídlem v zahraničí. Pro aktuální informace o stavu objednávky můžete vždy použít jedinečný odkaz, který jste obdrželi po jejím odeslání.

Doprava a doručení

Dodáváme po celém světě a pokud není požadováno jinak, zasíláme zásilky prostřednictvím společností Postnord, GLS, DPD, UPS a DSV. V rámci EU nabízíme dopravu zdarma při objednávce nad 2 400 Kč. Při objednávkách nižších než 2 400 Kč v rámci EU je poštovné 300 Kč. Všechny ostatní poplatky za dopravu se vypočítávají podle doručovací adresy. Doba dodání závisí také na dodací adrese a také na tom, zda je výrobek v požadované barvě/variantě skladem. Speciální objednávky mohou dobu dodání prodloužit – informace o předpokládané době výroby naleznete v popisech jednotlivých produktů.

Za zpoždění způsobené přepravními společnostmi neneseme odpovědnost.

Veškeré naše zboží zasíláme prostřednictvím balíkové pošty. Díky tomu je možné sledovat zásilky, pokud se vyskytnou problémy nebo zpoždění.

V případě zásilek mimo EU si prosím uvědomte, že vaše objednávka může být při celním odbavení zpožděna a že za zpoždění související s celním odbavením neneseme odpovědnost. Za případná cla a dovozní poplatky nesete odpovědnost vy.

Zkontrolujte doručení

Obsah zásilky zkontrolujte ihned po jejím doručení. Ujistěte se, že jste obdrželi správný výrobek, nepoškozený a že v zásilce nic nechybí. Pokud tak neučiníte v přiměřené době (dva dny) po doručení, nemůže být Lampemesteren.cz zodpovědný za případné škody. Pokud je zásilka a/nebo její obsah v době doručení poškozen, měli byste otevřít reklamaci prostřednictvím jedinečného odkazu, který jste obdrželi po odeslání objednávky – stačí kliknout na „Reklamace“ ve spodní části stavové stránky a postupovat podle pokynů. Budete potřebovat fotografie vnějšího i vnitřního obalu – včetně přepravního štítku – i samotného poškození.

Lampemesteren.hu nenese odpovědnost za výrobky poškozené během přepravy. Vaši objednávku vždy pečlivě zabalíme, abychom minimalizovali případné poškození při přepravě.

V případě jakýchkoli dotazů nebo problémů se prosím obraťte na zákaznický servis. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu (info@lampemesteren.cz), chatu nebo telefonu. V tuto chvíli může zákaznický servis vyřizovat pouze dotazy zaslané v angličtině.