Zážitek pro všechny smysly



ZÁŽITEK PRO VŠECHNY SMYSLY


Dánští MENU nás pozvali k návštěvě jejich Audo. Byli jsme připraveni, natěšeni a nastoupili jsme do vlaku v západním Jutsku. Po příjezdu do Nordhavnenu a při pohledu na krásnou, vypálenou červenou budovu nás přivítalo Audo společnosti MENU, které je jednou z nejstarších budov v Nordhavnenu - co toto Audo vlastně znamená, jsme se dozvěděli během dne.

AUDO - Ab Uno Disce Omnes - From One, Learn All

Bylo ráno, šedivé a pošmourné počasí, ale přivítání na recepci bylo jako sluneční paprsek a my jsme se okamžitě cítili vítáni a jako doma. V uvítacím prostoru nás přivítaly krásné, přírodní a teplé tóny, šum hostů pracujících v krásném prostředí i hostů, kteří se jen zastavili na šálek kávy.



MENU - rodinný příběh

Přesunuli jsme se k velkému schodišti, které je zcela přirozeným způsobem téměř srdcem interiéru. Zda vás k němu přitahují krásné detaily, nebo zvědavost vidět víc, si každý domyslí sám...

Přivítání ze strany MENU a poté první prezentaci odstartoval Joachim Kornbek Hansen - 3. generace. Příběh, jehož kořeny sahají až do roku 1978, kdy společnost byla vlastně ocelárnou (Norup Stålfabrik). Joachimův dědeček byl v ocelárně zaměstnán a dostal na výběr, zda přijde o práci - o zdroj obživy - nebo zbytky továrny koupí. Jeho dědeček si vážil rodiny a jistoty stálého příjmu. Joachim s hrdým výrazem a jistou dávkou nostalgie vypráví, že jeho prarodiče museli zastavit zlaté hodinky, aby sehnali kapitál na převzetí ocelárny. Není pochyb o tom, že jde o hrdou rodinnou historii a že zlaté hodinky, které rodina stále vlastní, poskytly kulisu pro toto dobrodružství a spoustu skvělých historek pro přátele a rodinu - a nyní se o ně podělí i s námi.

Dědeček, Simon Hansen, byl především mužem financí a byl veden snahou dát rodině chléb na stůl a zajistit její budoucnost. V té době neměla společnost žádné ambice na mezinárodní dobrodružství.

Joachimův otec, Bjarne Hansen, se stal druhou generací rodinného podniku a s ním se vize skutečně rozjela. S Bjarneho vizí začala spolupráce s externími designéry - strategie, která pokračuje dodnes. Zpočátku bylo to, co dnes známe pod názvem MENU, známé především díky menším doplňkům, především do kuchyně.
MENU; jméno, značka, náhoda

MENU; jméno, značka, náhoda

Pokud jste stejně jako my přemýšleli o názvu - a možná ještě víc teď, když víme, že vše začalo jako továrna na ocel a později se z ní staly kuchyňské doplňky - je to vlastně spíš náhoda než cokoli jiného.

Na přelomu 80. a 90. let minulého století byl designér Bent Falk na dovolené v Řecku. Našel plechovou ceduli s nápisem MENU. Přišlo mu to trochu vtipné a přivezl si ji domů do Dánska. Už tehdy se MENU zapsalo do historie, ale zpočátku jako seriál. Když společnost změnila styl a směr, název MENU nebyl zcela zapomenut. MENU mělo pěkný zvuk a při troše pátrání se zjistilo, že ve francouzštině znamená "detaily". Teď už nebylo pochyb! Byl to název, který měl utvářet budoucnost.

Když sedíme, posloucháme a dychtivě si děláme poznámky, nelze si pomoci, ale příběh MENU vás zaujme a zamilujete si ho.

The Audo - nyní a v budoucnosti!

U značky The Audo se objevilo mnoho úžasných myšlenek, které zcela odpovídají DNA, kterou chce MENU jako značka mít. Po skvělém příběhu o Audo jsme byli uvolněni a připraveni prozkoumat sami sebe. Jsme NADŠENÍ; je tak esteticky krásné a člověk se v něm cítí jako doma. Každý detail je dobře promyšlený, promyšlený a v souladu se zbytkem interiéru.

Vizí bylo smazat hranice mezi pracovištěm a domovem. Joachim vysvětlil, že v rámci Connected Spaces nám chtějí zprostředkovat CELÝ zážitek a ukázat značku v její funkci. Procházet produkty MENU by mělo být zážitkem. Za pouhou hodinu se jim podařilo nechat nás zažít MENU. Káva byla servírována v konvičce MENU, pijeme ze sklenic MENU, sedíme na velké, krásné modulární pohovce MENU a naše oči přitahují krásné lampy a doplňky MENU. MENU se nám opravdu dostalo pod kůži - a to jsme tu byli jen hodinu.

Audo nabízí něco pro každého, ať už je důvod vaší návštěvy jakýkoli.
Potřebujete mimořádný nocleh? Pak si rezervujte pokoj v hotelu, posnídejte v kavárně, prohlédněte si obchod se zajímavými produkty, prohlédněte si knihovnu nebo ji využijte jako své pracoviště na celý den - káva je skvělá, atmosféra a prostředí fantastické. S vizí vytvořit "prostor", kde můžeme být spolu a nechat se inspirovat, si nemůžete pomoci, ale budete ohromeni, ohromeni a uchváceni - mise splněna.

"Chceme dělat svět lepším místem."
The Audo je flexibilní hřiště.

MENU; designová značka

Díky třem jasným a odlišným hodnotám designu je stanovena strategie, jak by měl produkt MENU vypadat. Strategie, která začala platit v roce 2010, kdy společnost MENU představila styl Soft Minimalism: Styl, který je hřejivý, měkký a domácký. Hřejivý ve svých barvách, odstínech a materiálech; měkký ve svém výrazu; domácký po dánsku - kam se snad může vloudit naše dánské slovo "hygge". V rámci Soft Minimalism chtějí vytvářet návrhy, které jsou přísné, ale pohodlné.

Tři hodnoty designu jsou popsány následovně:
1. Čistota - nádech měkkého minimalismu a jednoduché krásy
2. Clever - Promyšlené detaily, funkční a inovativní
3. Přírodní - Neutrální tóny, teplé barvy, moderní, decentní a přirozené


A MENU je krásné, funguje a odstíny jsou hřejivé - na velké modulární pohovce chcete zůstat sedět a je téměř těžké se na chvíli nezdržet.
Úžasný zážitek

Úžasný zážitek

Bohatí na dojmy a zážitky se můžeme odebrat do hotelového pokoje. Audo z MENU dostává všechna naše doporučení. Pokud jste v Kodani, zastavte se a vychutnejte si šálek dobré kávy.

The Audo
Århusgade 130
2150 Kodaň
Telefon: +45 31 26 30 80

Více informací o nabídce společnosti Audo najdete na jejich webových stránkách: theaudo.com!