Záruka nejlepší ceny

Shodná cena

Ve společnosti Lampemesteren se snažíme zajistit nejlepší cenu pro všechny produkty z naší široké nabídky.
Abychom zajistili spravedlivé srovnání, musí cena, se kterou se porovnáváme, splňovat určitá kritéria, než se s námi spojíte:

  • Výrobek musí být na našich webových stránkách označen symbolem záruky shody ceny.
  • Výrobek musí být skladem nebo dostupný v obchodě, který nabízí nižší cenu.
  • Záruka shody cen se vztahuje pouze na výrobky, na které se vztahují platné právní předpisy týkající se DPH, cel, záruky a ochrany spotřebitele.
  • Musíte mít doklad o nižší ceně. Může to být odkaz, fotografie fyzického inzerátu apod. (Vyhrazujeme si právo odmítnout materiály, které lze upravit/upravit, například e-maily, ústní nabídky a podobně).
  • Ceny u společnosti Lampemesteren zahrnují doručení a světelné zdroje, proto vždy odpovídáme ceně výrobku bez doručení a světelných zdrojů, pokud jsou účtovány zvlášť.
  • Shodujeme se s nabídkou, kterou jste našli v jiném obchodě. Pokud tato nabídka vyžaduje vyzvednutí výrobku, dorovnáváme cenu včetně vyzvednutí, a pokud je v ceně zahrnuto doručení, dorovnáváme cenu včetně doručení.
  • Záruka shodné ceny se vztahuje pouze na dostupné produkty, a proto jsou vyloučeny nabídky na čekací listině, balíčkové nabídky, časově omezené nabídky, jeden produkt na klienta atd.. Záruka cenové shody se nevztahuje na nabídky, které vyžadují členství, např. v nákupních sdruženích nebo jiné druhy plateb pro získání přístupu k nabídce.
  • Záruku shodné ceny nelze kombinovat s jinými slevami.
  • Ceny porovnáváme pouze s internetovými obchody, které jsou autorizovanými prodejci dané značky.
  • Shodují se pouze stránky se stejným kódem země v adrese URL (.cz).


Pokud najdete stejný výrobek skladem za nižší cenu v dánském obchodě nebo internetovém obchodě s dánským registračním číslem, cenu dorovnáme. Chcete-li výrobek zakoupit za nižší cenu, musíte se s námi spojit prostřednictvím chatu, e-mailu nebo telefonicky před odesláním objednávky. Abychom mohli uplatnit záruku cenové shody, potřebujeme dokumentaci prokazující nižší cenu.

POZNÁMKA - Vyhrazujeme si právo pokusit se výrobek zakoupit, abychom zajistili dodržení výše uvedených pravidel.

Pokud jste lampu obdrželi a následně jste ji jinde našli levněji, můžete si nechat vrátit rozdíl. Musí být splněna výše uvedená kritéria a žádost musí být podána nejpozději 7 dní po odeslání lampy. Pokud jsou kritéria splněna, obraťte se na zákaznický servis a my se o to postaráme.